Problémy s iPhone, iPad či Apple?  Volejte: 270 004 980

MÁME OTEVŘENO ALE DBÁME NA VAŠE I NAŠE ZDRAVÍ

Obě naše provozovny zůstávají v provozu dle platné otevírací doby. Současnou situaci nebereme na lehkou váhu a chceme ochránit zdraví nás všech. Příjem i výdej oprav provádíme "mezi dveřmi", aby byl minimalizován osobní styk. Přijaté i vydávané zařízení je ZDARMA dezinfikováno. Naše provozovny sice spadají do výjimky a můžou být pro veřejnost zcela otevřeny, ale rozhodli jsme se pomoci bránit šíření korona viru jakmile to je jen možné. Proto jsme zavedli zvláštní režim provozu, který bude fungovat až do odvolání krizového stavu. Věříme, že tato opatření přijmete kladně.

 

PŘÍJEM ZAŘÍZENÍ

  1. KURÝREM ZDARMA
    Pro klienty z Prahy nabízíme svoz zařízení k nám do servisu kurýrem zcela zdarma. Stačí nám zavolat a domluvit se na převzetí. V tomto případě nezapomeňte k zařízení připojit kontaktní údaje na Vás, ideálně rovnou číslo zakázky které obdržíte při telefonické objednávce. Po opravě si můžete zařízení vyzvednout buďto osobně nebo Vám jej můžeme opět zaslat kurýrem zpět. 
  2. OSOBNĚ
    Chcete-li nám zařízení předat k opravě, žádáme Vás, abyste použili nejprve telefonický kontakt, kde se dozvíte veškeré detaily, cenu, dobu opravy atd. Zároveň po telefonu založíme "zakázku" a sdělíme Vám její číslo. Při předávání "mezi dveřmi" pak stačí toto číslo předat společně se zařízením (napsané na kousku papíru atd.) a omezit tak osobní styk na minimum. Prosíme Vás, abyste při osobním předávaní používali respirátory, roušky či alespoň zakrytá ústa a nos. Pokud je pro Vás telefonický kontakt překážka, vytiskněte a vyplňte si alespoň servisní list (na konci tohoto článku) a předejte jej společně se zařízením. Tento servisní list můžete obdržet také na našich provozovnách.
  3. POŠTOU / PŘEPRAVCEM
    Nadále nám můžete pečlivě zabalené zařízení zaslat k opravě jakoukoliv přepravní službou. Nezapomeňte připojit popis závady a kontakty na Vás. Po přijetí zařízení Vás budeme telefonicky kontaktovat a domluvíme opravu i jakým způsobem zašleme zboží zpět. V tomto případě Vám ZDARMA zašleme zpět opravené zařízení službou PPL.

 

VÝDEJ OPRAVENÝCH ZAŘÍZENÍ

  1. KURÝREM
    Zákazníkům z Prahy můžeme zaslat opravené zařízení zpět kurýrní službou. V takovémto případě platbu za opravu předáte přímo kurýrovi.
  2. OSOBNĚ
    Vydáte-li se k nám osobně pro opravené zařízení, zavolejte prosím na telefonní číslo uvedené na dveřích provozovny a po telefonu nám sdělte jakou zakázku si jdete vyzvednout. Opět se snažíme minimalizovat osobní styk a tak Vám předáme zařízení "mezi dveřmi". Platbu v tomto případě provádějte pokud možno kreditní kartou.
  3. PŘEPRAVCEM PPL
    Pokud jste k nám zařízení zaslali přepravní službou, my Vám jej zašleme zpět službou PPL zcela zdarma.

 

Chcete-li se jednodušeji dozvědět o dalších zaváděných novinkách a opatřeních, staňte se našimi fanoušky na Facebooku a Instagramu či Twitteru.

 

 

Novinky

Všechny novinky a akce >
nahoru

Odebírat e-mailem novinky iPhoneServis

Sociální sítě

facebook   google

 

Kontaktujte nás

  • iPhoneServis.cz - Macwell s.r.o.
    K Ládví 43, 181 00 Praha 8
  • iPhoneServis.cz - Macwell s.r.o.
    Legerova 78, 120 00 Praha 2
  • Telefon: +420 270 004 980
    E-mail: iphone@macwell.cz
  • Telefon: +420 270 004 980
    E-mail: iphone@macwell.cz